هـآیی کیـپاپر-!اینجا تصت از کیپاپ عصـت...^-^=]اگه دوصت داشتی فآلوم کـنح✨☁!گزارش نکنید ممنون:»❤🍨
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هـآیی کیـپاپر-!اینجا تصت از کیپاپ عصـت...^-^=]اگه دوصت داشتی فآلوم کـنح✨☁!گزارش نکنید ممنون:»❤🍨
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
مرسی بابت این حرف قشنگت🤗😘😘😍❤️
مرسی زیبا ترین و بهترین حرف بود که زدی همه چه ظاهری چه باطنی زیبایی داره😘😀❤️
اگه از بی تی اس گذاشته بودی با بزرگوار و شمشیر دچیتا میومدم خونتون تیکه تیکه ات میکردم😐😂
من اماده حمله بودم😬🧁💕
ج چ: اولش خیلی ناراحت شدم اما بعد که فهمیدم ایسگا بید خوشحال شدم😐☕😂
بخدا اگه کسیو گفته بودی تکه تکه ات میکردم 😂💔
😐😹💕✨:)
😂💞
میدونستم ((:
هر کی زیبایی های خودشو داره ممکنه از نظر ما زیبا نباشه ولی از نظر بعضی ها باش این فقط به سلیقه ی طرف بستگی داره یعنی هر کسی تو ذهن خودش یه استاندارد زیبایی میسازه و اگه ببینه اون طرف استاندارد های زیبایی که خودش فکر میکرد رو نداره بهش میگه زشتت ولی باید اینو بدونیمممم همه خوشگلنن ((:
عالییییی بیدد کویین
ممد منتشر کنی
دقیقــآ تفـآوت ها قشـنگن^^!🌸🐻
مـرصی که هر تصتی میصازم حمایت میکنی:)
خواهششش لاوممممم (=